آشنایی با مشخصات فنی دستگاه کپی کیوسرا 1635
نوشته شده توسط : جعفری

آشنایی با مشخصات فنی دستگاه کپی کیوسرا 1635

این مدل دستگاه کپی با مصرف پایین انرژی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. همچنین دستگاه کپی کیوسرا 1635 با قابلیت انتخاب کاغذ به صورت خودکار و مرتب سازی الکترونیکی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

یکی از ویژگی مهم هر دستگاه کپی که باعث افزایش عملکرد آن می شود راه های ارتباطی آن با دستگاه های مجاور است. این دستگاه کپی با استفاده از پورت USB.2 می تواند به کامپیوتر و لپ تاپ متصل شود. بنابراین کاربر به راحتی و در مدت زمان کوتاهی قادر است فایل های مورد نظر خود را چاپ کند.

از مشخصات دستگاه کپی کیوسرا 1635 وزن و ابعاد مناسب آن است. به طوری که ابعاد این مدل دستگاه کپی 502*552*574 میلی متر و وزن آن 39 کیلوگرم می باشد. این دستگاه کپی فضای کمی از محیط اداری یا منزل را اشغال خواهد کرد. بنابراین با خرید یک دستگاه کپی جمع و جور می توانید نیازهای خود را برطرف سازید.

یکی از مولفه های مهم هر دستگاه کپی که برای اکثر کاربران اهمیت دارد کیفیت چاپ آن می باشد. رزولوشن این مدل دستگاه کپی 600*600 DPI است.

منظور از کپی متوالی تعداد برگه هایی است که دستگاه با برنامه ریزی و بدون دخالت کاربر چاپ می کند. میزان کپی متوالی در دستگاه های اداری و ایستاده 999 یا 9999 می باشد. در دستگاه کپی کیوسرا 1635 میزان تعداد کپی متوالی 999 است.

یکی از مشخصات دستگاه کپی کیوسرا 1635 قابلیت بزرگنمایی آن است. با این مدل دستگاه می توانید بخشی از نسخه اصلی را بزرگ یا کوچک کنید. این مدل دستگاه کپی از قابلیت بزرگنمایی 25 تا 400 درصد برخوردار می باشد.

زمانیکه دستگاه را به برق متصل می کنید برای گرم شدن و شروع به کار به یک زمان مشخصی نیاز دارد. بهتر است بدانید که هر چه این مدت زمان کوتاه تر باشد کارایی و عملکرد دستگاه بیشتر خواهد شد. دستگاه کپی کیوسرا 1635 برای شروع به کار فقط به 20 ثانیه زمان نیاز دارد. بنابراین دستگاه در یک چشم به هم زدن آماده به کار می شود...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: